kamu-aku

Pages

Sunday 26 August 2012

berakhirlah sudah :(

Assalammualaikum






yaa kawan-kawan maka dengan ini berakhirlah kisah cinta antara saya dan En.Raya :'( sobs sobs .
saya hanya dapat bercinta dengannya hanya 7hari ye 7hari sahaja !
kami terpaksa "break up" hanya kerana ada orang ketiga . ye orang ketiga itu adalah Uitm Segamat !
saya terpaksa redha dengan ketentuan Ilahi yang telah ditakdirkan untuk saya :p
mari melihat kenangan dan saat-saat manis saya bersama En.Raya :D

dating dengan En.Raya hari pertama :)



dating dengan En.Raya hari kedua :D



rehat kemudian dating semula pada hari ke LAPAN di bukit kepong :p





ye ini dia askar-askar kita pada zaman moden :D 

all picture sponsor by NIKON :D

maka dengan ini saya bercinta semula dengan Uitm Segamat :(






No comments: